יום שני, 26 באוגוסט 2013

כל מה שחשוב לדעת לפני בניית רהיטים לבד

הבית שלנו הוא המקום הפרטי בו אנו מבלים לאחר שעות העבודה. בבית אנחנו מארחים חברים ובני משפחה, אוכלים וישנים. בבית אנחנו צוברים חוויות אשר ישארו איתנו לאורך זמן רב. בדיוק מהסיבות הללו הבית שלנו צריך להיות מקום בו נרגיש בנוח - הכנו עבורכם מאמר הכולל פרמטרים חשובים בבניית רהיטים בכוחות עצמכם.


מה תוכלו לקרוא
?

לעיתים יש רצון לרכוש רהיטים חדשים ויפים לבית, אך לא ממש יודעים איזה רהיטים כדאי לרכוש בשל המבחר הרב. אילו רהיטים קיימים? כיצד אפשר לעצב את הבית באמצעות בניית רהיטים לבד? על שאלות אלה יענה המאמר. בכל בית אפשר למצוא מבחר גדול של רהיטים כגון מיטות ארונות ומערכות ישיבה. מאמר זה יסייע לכם לקבל כלים מתאימים לבניית רהיטים לבית בכוחות עצמכם.
 אילו סגנונות ריהוט ניתן למצוא?
ישנם לא מעט יתרונות בבניית רהיטים לבד בבית, היות וניתן ליהנות בצורה טובה מישיבה על הרהיטים היות והקדשתם זמן רב לבנייתם. כמו כן,ניתן ליהנות מסגנון מיוחד המתאים לאופי הדירה.
 עולם הרהיטים משתנה ללא הרף והיום ניתן למצוא סגנונות רהיטים שונים. לפני שאתם מתחילים לרכוש חומרים על מנת לבנות את הרהיטים,כדאי שתכירו את הסגנונות השונים:

  •  ריהוט כפרי:  לרוב ריהוט כפרי עשוי מעץ. אוהבי הסגנון הכפרי ימצאו מבחר של עצים לבנייה של רהיטים.
  • ריהוט מודרני:  בסגנון זה נעשה שימוש באלומיניום ובצבעים עזים כגון שחור,לבן או אדום.
  • ריהוט קלאסי: כדי ליצור מראה קלאסי יש לעצב את הבית עם פריטים העשויים מברזל.
  • ריהוט גן - מומלץ לתכנן מראש אילו רהיטים יתאימו לגינתכם. יש להתחשב במספר רב של פרמטרים. מידע נוסף ניתן למצוא באתר של דידי מוצרי סיני


  
איך תעצבו את הבית?

בניית רהיטים באופן עצמאי מצריכה מכם להתייחס לגדולו של החדר ולתכנן מראש את עיצוב פנים החדר. כך למשל לא כדאי לבנות שולחן גדול מדי שיהיה בחלל קטן. יש לשבת ולתכנן את גודל הרהיטים על מנת לא לבנות רהיטים גדולים מדי שלא ישתלבו בחלל.
בסופו של דבר, אין דבר מעצבן יותר מאשר להשקיע עבודה רבה בבניית רהיטים לבד ואז לגלות כי הם לא ממש תואמים את החלל. לפיכך כדאי לבדוק כי כל החומרים שאתם משתמשים בהם איכותיים.
+נגריית הירש 

תגובה 1: